Hotel-Direct-Reservation

1. Δώστε βάρος στις απευθείας κρατήσεις!

Το 2010, εκτιμάται  ότι τα Αμερικανικά ξενοδοχεία ξόδεψαν 2.7 δις. εκατομμύρια δολάρια σε προμήθειες ΟΤΠ (online ταξιδιωτικά πρακτορεία) . Τώρα, καθώς οι προμήθειες συνεχίζουν να ανεβαίνουν ραγδαία, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων ψάχνουν για νέους  τρόπους να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις μέσω των ιστοσελίδων τους.  Για να το καταφέρουν αυτό, οι ιστοσελίδες πρέπει να βρουν νέους ελκυστικούς τρόπους να αναδείξουν τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου ώστε να  πείσουν τους επισκέπτες να γίνουν πελάτες, σε αντίθεση με αυτά των ΟΤΠ (online ταξιδιωτικά πρακτορεία).

Δείτε εδώ το σχετικό άρθρο που δείχνει ότι οι ιστοσελίδες είναι ακόμα ο πρωταρχικός τρόπος αναζήτησης για τους ταξιδιώτες. Το 2014-2015, το να βρίσκουμε τρόπους για να αυξήσουμε τις απευθείας κρατήσεις, θα πρέπει να είναι ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους του τμήματος marketing.

2. Τα Social & τα Mobile

Η σχέση μεταξύ των Social media & κινητών είναι συμβιωτική και χωρίς αμφιβολία θα συνεχίσει να μεγαλώνει. Πριν από 7 χρόνια ο χρήστης ανέβαζε από το σπίτι όλες τις φωτογραφίες  που είχε τραβήξει πριν από 3 μήνες με την ονομασία «Καλοκαίρι 2007». Τώρα, κάνουμε chek-in & tag τους φίλους μας καθώς ανεβάζουμε τις φωτογραφίες που τραβήξαμε μόλις τώρα.

Το social γίνεται στον πραγματικό χρόνο και αυτό σημαίνει mobile. Facebook, twitter, Instagram, Vine, Snapchat, Pinterest κτλ είναι όλοι χώροι που αποτελούν πλέον την έννοια του social και οι χρήστες δίνουν αρκετή προσοχή σε αυτά από τα οποία και δέχονται αρκετές επιρροές. Οι επιτυχημένοι ξενοδόχοι θα έχουν τα μάτια τους ανοιχτά για έξυπνες λύσεις και τρόπους με τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν τις  αναδυόμενες social/mobile εφαρμογές στο 2014-2015.

G.B.Y.Logos.1

3. Μηχανές αναζήτησης

Μπορεί να είναι δύσκολο να συμβαδίσει κανείς με τα ονόματα των ενημερώσεων της Google, πόσο μάλλον τη συνολική τους επίδραση στον αλγόριθμο. Καθώς ο αλγόριθμος βελτιώνεται, γίνεται πιο ανθρώπινος , και ως εκ τούτου, πιο δύσκολο να ξεγελαστεί με συνδέσεις σε άλλες σελίδες και κόλπα με λέξεις κλειδιά. Πάντα προειδοποιούμε τους πελάτες μας για τυχόν γρήγορες λύσεις όσον αφορά τις Μηχανές Αναζήτησης, και τους ενθαρρύνουμε αντίθετα να παράγουν  υψηλής ποιότητας περιεχόμενο σε τακτά χρονικά διαστήματα και να συμμετέχουν σε συζητήσεις με τους πελάτες μέσω των social media.

4. Τα βίντεο κάνουν απίστευτη δουλειά!

Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να εντυπωσιάσετε τους επισκέπτες της  ιστοσελίδας σας, και με τα bandwith για τα κινητά που συνεχώς βελτιώνονται οι ευκαιρίες για να χρησιμοποιήσετε τα βίντεο είναι απεριόριστες. Τα βίντεο δεν χρειάζεται  να είναι κυριολεκτικά walk-through από το lobby και τα δωμάτια σε αντίθεση με αυτό που πιστεύουν οι περισσότεροι.

Για παράδειγμα δείτε εδώ το Grecotel στην Μύκονο.

Και κάτι άλλο, τα βίντεο βοηθούν το organic SEO και φέρνουν επισκέπτες από διαφορετικές πηγές π.χ Youtube, facebook κτλ..

photographer

5. Αποφεύγετε τις Stock φωτογραφίες

Μην χρησιμοποιείτε φωτογραφίες άλλων! Υπάρχουν πολλοί  ταλαντούχοι φωτογράφοι στην περιοχή σας,  όπου και αν βρίσκεστε, οι οποίοι μπορούν να σας βοηθήσουν να αναδείξετε με ακρίβεια την επιχείρησή σας.  Προτείνουμε να βρείτε φωτογράφο που ασχολείται με αρχιτεκτονική φωτογραφία ειδικά εάν  το ξενοδοχείο σας έχει ιδιαίτερο design. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μοντέλα για να δώσουν μια πιο εντυπωσιακή αίσθηση του ξενοδοχείου, ωστόσο αυτό θα σας κοστίσει περισσότερο και θα περιπλέξει λίγο το project.

Usability_Testing

6. Η χρήση τις ιστοσελίδας σας είναι αναπόσπαστο κομμάτι εμπειρίας του επισκέπτη.   

Σήμερα, η εμπειρία των επισκεπτών ξεκινά με την πρώτη επίσκεψή τους στην ιστοσελίδα. Εάν νιώσουν απογοητευμένοι από τη ροή της πλοήγησης ή της πρόσβασης τους σε πληροφορίες, πιθανότατα δεν θα έρθουν πίσω στην ιστοσελίδα σας, πράγμα που σημαίνει ότι κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μείνουν στο ξενοδοχείο σας.

google

7. Η Google ακόμα διαχειρίζεται το μεγαλύτερο κομμάτι του κόσμου (του internet)

GoogleDrive, GoogleMaps, GoogleEarth, Android, GoogleAdWords, GoogleAnalytics, GoogleReviews, GoogleChrome, GoogleWallet, GoogleTravel, Google’sLocalBusinessListings, Google+  Το θέμα είναι, ότι η Google θα διατηρήσει ένα ουσιαστικό μερίδιο στις βιομηχανίες φιλοξενίας και ταξιδιού και είναι επιτακτική ανάγκη να έχετε ενεργή διαχείριση του προφίλ του ξενοδοχείου σας σε αυτές τις πλατφόρμες. Η αντίσταση είναι ανώφελη.

manyreviews

8. Μην παραμελείτε την κριτική

Websites αξιολόγησης όπως το TripAdvisor και Yelp σήμερα αποτελούν ένα σημαντικό μέρος της φήμης του ξενοδοχείου σας. Την επόμενη φορά που κάποιος σας λέει ότι απόλαυσαν τη διαμονή τους, ρωτήστε εάν θα μπορούσαν να γράψουν μια θετική κριτική για εσάς  στο TripAdvisor.  Το πιο πιθανό είναι ότι θα το κάνουν με ευχαρίστηση.

Pushpin marking location on map

9. Εξυπηρετήστε και τους ντόπιους

Τα πιο επιτυχημένα ξενοδοχεία στον κόσμο είναι εκείνα που αποτελούν ταυτόχρονα  τόπο συνάντησης για τους ντόπιους αλλά και ένα χώρο ευχάριστης διαμονής για τους επισκέπτες της πόλης. Επιπλέον, στο τρέχον οικονομικό κλίμα, η σύντομη διαμονή γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής. Τα ξενοδοχεία στο εξωτερικό παρέχουν έναν εύκολο τρόπο για να προσελκύουν περισσότερους εγχώριους επισκέπτες, προσφέροντας εκπτώσεις, αποκλειστικά για τους κατοίκους από το κράτος ή την επαρχία τους. Οι ντόπιοι είναι επίσης μερικοί από τους ισχυρότερους πρεσβευτές της εταιρείας σας. Μετά από όλα αυτά, αν κάποιος επισκεφτεί μια νέα πόλη, θα ζητήσει  συμβουλές από τον φίλο του που έζησε στην πόλη αυτή – οπότε καλύτερα να  αντιμετωπίζετε  τους εγχώριους κατοίκους σωστά.

mobile devices

10. Δώστε προσοχή στις κινητές συσκευές  

Η  ιστοσελίδα δεν είναι μόνο μέρος της διαδικασίας επιλογής, είναι μέρος της εμπειρίας του ξενοδοχείου, λειτουργώντας ως εικονικό concierge. Το 2014, η εικονική πραγματικότητα σε κινητές συσκευές που διαθέτουν διαδραστικές ξεναγήσεις στο ξενοδοχείο, αυτόματα check-ins, και χάρτες της γειτονιάς θα παίξουν σημαντικό ρόλο για την εμπειρία του επισκέπτη στο ξενοδοχείο.

214308-17e4hk1399018302

11. Responsive ιστοσελίδες

Ένα από τα πράγματα τα οποία θα πρέπει να σας απασχολεί είναι εάν η ιστοσελίδα σας φαίνεται στις κινητές συσκευές όπως και στις οθόνες του υπολογιστή και εάν ο επισκέπτης μπορεί να περιηγηθεί εύκολα σε αυτήν. Είτε ήδη έχετε σελίδα είτε σκέφτεστε να φτιάξετε μία ή να αναβαθμίσετε την τωρινή ιστοσελίδα σας θα πρέπει να προσέξετε το σχέδιο να είναι responsive. Ο  λόγος για αυτό είναι ότι μία ιστοσελίδα που έχει σχεδιαστεί από την αρχή σε responsive design μπορεί να προβάλλεται σε οποιαδήποτε συσκευή είτε μικρή είτε μεγάλη και ο επισκέπτης  θα μπορεί έχει μία ομαλή περιήγηση. (βλέπε νουμ.6)

Leave a Reply